Video, jako nástroj pro váš personální marketing? Přehled toho co funguje.

Rok 2018 je v plném proudu, takže jste již pravděpodobně zaregistrovali mnoho článků o tom, co můžeme očekávat za novinky a trendy na poli personálního marketingu. Protože se stále vyskytuje celá řada témat o tom, co dělat proto, aby byl zaměstnavatel marketingově aktivní a jak se stát více transparentní pro trh práce, zdá se, že video je proto vho…

Celý článek: https://www.kmosek.com/video-jako-nastroj-pro-vas-personalni-marketing-prehled-toho-co-funguje/?feed_id=27649&_unique_id=624b661395501

#Personálnímarketing
#Personálnímarketingtrendy #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Responzivní kariérní stránka a jak být mobile friendly pro uchazeče?

Ze zprávy asociace mobilních operátorů v EU vyplývá, že 57 % dospělých používá své mobilní telefony pro přístup na internet a 3 z 5 uchazečů je dnes využívá k hledání nového zaměstnání. Je čím dál důležitější, aby koncový uživatel měl bezproblémový přistup na kariérní stránky, skrze tablet nebo chytrý telefon. Zde jsou další témata, která vám v tom…

Celý článek: https://www.kmosek.com/responzivni-karierni-stranky-a-jak-byt-mobile-friendly-pro-uchazece/?feed_id=27513&_unique_id=624a0f2bd3290

#Personálnímarketing
#Careersite #Kariérnístránka #Návod

Autor: Petr Kmošek

Umísťujete pracovní inzerát nebo banner na sociální sítě?

Chystáte se umístit pracovní inzerát, banner nebo grafiku na Vaše sociální sítě? Víte jaké správné rozměry má Vaše grafika mít? Rozměry obrázků dle sociálních síťí naleznete v této infografice, která Vám bude určitě dobrou pomůckou. Berte v úvahu, že grafika Vašeho pracovního inzerátu by měla kandidáty upoutat a v rychlosti mu sdělit co od Vašeho i…

Celý článek: https://www.kmosek.com/umistujete-pracovni-inzerat-nebo-banner-na-socialni-site/?feed_id=27377&_unique_id=6248bd3ad147c

#Personálnímarketing
#Náborsociálnísítě #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Personální marketing a obsah. Proč a jak s ním pracovat?

Není pochyb o tom, že obsahový marketing je neuvěřitelně silný nástroj, který dokazuje, že prokazatelně zvyšuje úsilí firemního náboru.
Personální marketing a obsahový marketing
Svůj personální marketing komunikujte obsahově správně a na více kanálech. Přilákejte kvalitní kandidáty dobrým obsahem, přítomností vaší značky nebo efektivní marketingo…

Celý článek: https://www.kmosek.com/personalni-marketing-a-obsah-proc-a-jak-s-nim-pracovat/?feed_id=27241&_unique_id=624769c2a6d17

#Personálnímarketing
#Obsahovýmarketing #Personálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

6 tipů pro váš personální marketing

Získávání a udržení výjimečných zaměstnanců není snadný úkol. V dnešním konkurenčním prostředí trhu práce vám zaměřením se na vaši značku zaměstnavatele pomůže odlišit se od konkurence ostatních zaměstnavatelů. Zatímco se zdá, že employer branding nevypadá na první pohled jako forma marketingu, tak vás ujišťuji že je. Ve skutečnosti, nejlepší spole…

Celý článek: https://www.kmosek.com/6-tipu-pro-vas-personalni-marketing-v-roce-2017/?feed_id=27105&_unique_id=624618469d153

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#HRmarketing #Personálnímarketing #Radyadoporučení #Tipy

Autor: Petr Kmošek

Máte svého specialistu na sociální-náborový marketing? SMMR: Social Media Marketing Recruiter

Sociální média jsou často citována v náboru jako „Další velká etapa“, ale skutečnost je dnes taková, že pouze ¼ kandidátů je umí používat pro hledání svého nového zaměstnání.
Social Media Marketing Recruiter
Podle průzkumu společnosti BIS, pouze 25 % uchazečů využije k hledání své práce sociální média a pouze 14 % zjistí, že je to účinný nástroj….

Celý článek: https://www.kmosek.com/mate-sveho-specialistu-na-socialni-naborovy-marketing-smmr-social-media-marketing-recruiter/?feed_id=26968&_unique_id=6244c6c11dbf0

#Personálnímarketing
#SocialMediaMarketingRecruiter #Specialistanáborovýmarketing #Specialistaprosociálněnáborovýmarketing

Autor: Petr Kmošek

Generace Z fluktuanti a Baby boomers držáci?

Dle průzkumu portálu CareerBuilder tráví mileniálové a generace Z ve svých zaměstnáních výrazně kratší dobu, než je tomu u starší generace. Průměrná doba strávená v zaměstnání u generace Z je (věk 6 – 24let) je 2 roky a 3 měsíce. Pro mileniály (věk 25–40 let) je toto číslo 2 roky a 9 měsíců, zatímco generace X (věk 41–56 let) byla v zaměstnání v pr…

Celý článek: https://www.kmosek.com/generace-z-fluktuanti-a-baby-boomers-drzaci/?feed_id=26835&_unique_id=62437540652c6

#PersonalistikaaHR #Personálníagentura #Personálnímarketing
#Generace #GeneraceXYZ #GeneraceXYZ

Autor: Petr Kmošek

Jak napsat dobrý pracovní inzerát, aby nestál za…

Váš inzerát práce je totiž jakési okno do vaší společnosti. Pokud je toto okno rozbité, špinavé, stále mu odpadává okenní tmel a rezne klika, navíc sotva drží celé pohromadě, věřte, žádný z kandidátů se vám do něj nepodívá.

Trocha zamyšlení a přirovnání na začátku neuškodí. Váš pracovní inzerát je skutečně oknem do vaší společnosti. Kandidáti ča…

Celý článek: https://www.kmosek.com/pracovni-inzerat/?feed_id=26702&_unique_id=624223bc8db21

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálnímarketing
#Inzerátpráce #Inzercepracovníchnabídek #jobads #jobadvertisement #Pracovníinzerát #Pracovníinzerce

Autor: Petr Kmošek

Jak působí vaše firemní logo?

Jedním z nejvíce fascinujících a přehlížených prvků u korporátního designu je vliv barev na internetových stránkách a propagačních materiálech firem. Zatímco paleta barev může vypadat vizuálně příjemné, má to správný účinek na vnímání zákazníka? Reprezentuje konkrétní barva poslání vaši firmy, oblast kde působíte nebo to co chcete vlastně zákazníků…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-pusobi-vase-firemni-logo/?feed_id=26204&_unique_id=623cddbf64b2b

#Personálnímarketing
#barvy #firemnílogo #logo #logotyp

Autor: Petr Kmošek

Persony v náborovém a HR personálním marketingu

Pokud váš tým pro nábor kandidátů nerozumí tomu, s kým mluví, koho se snaží přilákat, je jejich úspěch v náboru o to komplikovanější. Navíc vynakládají prostředky, čas a úsilí na nábor neefektivně, protože neví, na koho přesně cílí.

Pro tvorbu person si odpovězme na následující otázky:

Co kandidát kterého hledáme potřebuje?
Co kandidáta …

Celý článek: https://www.kmosek.com/persony-v-naborovem-a-hr-personalnim-marketingu/?feed_id=26083&_unique_id=623b8b604bffa

#Personálnímarketing
#HRmarketing #Náborovýmarketing #Persona #Personálnímarketing #Persony #Personykandidátů

Autor: Petr Kmošek