Tahák: Jak na sociální média v roce 2017? Kdy a co publikovat?

V současné době lidé sdílejí 1,3 miliónů sdělení, a to každou minutu na Facebooku nebo Twitteru a získávají tak pět krát vyšší angažovanost příspěvku. Netřeba připomínat, že sociální média se neustále mění a je těžké být stále ne vrcholu, když se všechny změny odehrávají rychlostí blesku. Naštěstí jsou tu nástroje, blogy a infografiky, které nám to…

Celý článek: https://www.kmosek.com/tahak-jak-na-socialni-media-v-roce-2017-kdy-a-co-publikovat/?feed_id=25841&_unique_id=6238e3a7682a7

#Personálnímarketing
#sociálnímédia #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Seo tipy pro personální marketing v roce 2016

Jak na optimalizované kariérní stránky nebo celou SEO koncepci a optimalizaci personálně marketingové online komunikace? Nahlédněte do infografiky.
SEO tipy pro váš personální marketing

Celý článek: https://www.kmosek.com/seo-tipy-pro-personalni-marketing-v-roce-2016/?feed_id=25722&_unique_id=62378bd05d96b

#Personálnímarketing
#GrafikaaInfografika #HRmarketing #Personálnímarketing #SEOtipyprovášpersonálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Na co si dát pozor při tvorbě HR marketingu?

Dle mne je více než důležité zaměřit se v HR marketingovém komunikaci na podstatné výhody, oproti dobře zvučným výhodám a soustředit se na konkrétní náborové plány, místo prázdných firemních prohlášení. Důležité je také to, jak se daří firmě být prospěšnou pro společnost a jak je vnímána lokálně. Zaměstnavatelská značka totiž není pasivní, je to ně…

Celý článek: https://www.kmosek.com/na-co-si-dat-pozor-pri-tvorbe-hr-marketingu/?feed_id=25247&_unique_id=62323f657fce4

#Personálnímarketing
#HRmarketing

Autor: Petr Kmošek

Personální marketing je válka. 10 rad, jak být konkurenceschopný zaměstnavatel na trhu práce.

Mám pocit, že jsem vždycky pracoval ve vysoce konkurenčním prostředí. Moje dnešní myšlenka je, že jsou dva druhy této soutěže. Můj dnešní pocit je ten, že právě obor trhu práce a náboru zaměstnanců se dostává do svého kritického maxima a některé systémy pomalu ale jistě začínají selhávat.
Personální marketing v náborové válce
Soutěž odvětví
Děje…

Celý článek: https://www.kmosek.com/personalni-marketing-je-valka-10-rad-jak-byt-konkurenceschopny-zamestnavatel-na-trhu-prace/?feed_id=25121&_unique_id=6230edcc67c72

#Personálnímarketing
#HRmarketing #Jaknato #Personálnímarketing #Radyadoporučení #Tipyanávody

Autor: Petr Kmošek

Instagram a personální marketing?

Všichni jsme již obeznámeni s faktem, že je vhodné využívat pro naše náborové aktivity sociální sítě, nicméně důraz je obecně kladen na platformách, jako jsou LinkedIn a Twitter a mnoho firem ještě neobjevilo hodnotu Instagramu, jako další nástroj pro hledání zaměstnanců.
Instagram pro personální marketing
Instagram je vizuální platformou. Instag…

Celý článek: https://www.kmosek.com/instagram-a-personalni-marketing/?feed_id=24995&_unique_id=622f94d97c597

#Personálnímarketing
#HRmarketing #Instagram #Personálnímarketing #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Video a jeho klíčová role v personálním marketingu?

Do konce roku 2017 bude online video tvořit 74% veškerého webového provozu. Celých 65% video diváků shlédne více než ¾ videa. Jeden ze tří majitelů tabletu sleduje 60 minut videa každý den.
Video a personální marketing?

28% uživatelů chytrých telefonů sleduje video na svém telefonu minimálně jedenkrát denně.
78% lidí sleduje video on-line …

Celý článek: https://www.kmosek.com/video-a-jeho-klicova-role-v-personalnim-marketingu/?feed_id=24869&_unique_id=622e43466474f

#Personálnímarketing
#VideoaHRmarketing #Videoamarketing #Videoapersonálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Jaká je vaše úroveň náboru?

Ve světě získávání talentů je vše o nalezení a najmutí tou správnou osobu, při co nejnižších nákladech a ve správný čas. Po rozhovoru s mnoha korporátními společnostmi z různých oborů, se stávající způsob náboru stává spíše vzpomínkou. Společnosti mají nedostatek vhodných mechanismů, jak spolehlivě posoudit profily kandidátů.
Vaše úroveň náboru
J…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jaka-je-vase-uroven-naboru-na-socialnich-sitich/?feed_id=24743&_unique_id=622cf1b4328bc

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálníagentura #Personálnímarketing
#Náborzaměstnanců #Úroveňnáboru #Úroveňnáborunasociálníchsítích

Autor: Petr Kmošek

Kde hledat zaměstnance v roce 2016?

Společnost SilkRoad shromáždila data z více než 13 milionů žádostí o zaměstnání, aby zjistila, jaké jsou nejlepší zdroje hledání zaměstnanců v roce 2016. Upravte Vaši stávající personálně-náborovu strategii, podle této zajímavé zprávy a aktuálního zjištění. Více v prezentaci.
Zkušenosti 13 milionů kandidátů v hledání práce

Get your recruiting…

Celý článek: https://www.kmosek.com/kde-hledat-zamestnance-v-roce-2016/?feed_id=24619&_unique_id=622b9e2027155

#Personálnímarketing
#Kdehledatzaměstnance #SilkRoad #Studie #Zdrojenáboru

Autor: Petr Kmošek

Kariérní stránky nebo sociální média. Kdo vyhraje?

Nejnovější aktuální výzkum demonstruje nejen rostoucí preferenci mobilních zařízení v oblasti hledání zaměstnání a shromažďování informací, ale také rostoucí význam cíleného poradenství a poradenství pro uchazeče o zaměstnání v počátcích jejich kariéry, čemuž jsem rád, protože i karierní poradenství a koučink kultivují pracovní prostředí. Dnešní ge…

Celý článek: https://www.kmosek.com/karierni-stranky-nebo-socialni-media-kdo-vyhraje/?feed_id=24493&_unique_id=622a4c9e10961

#Personálnímarketing
#Careersite #Kariérnístránka #Kariérnístránky #Tvorbakariérnístránky

Autor: Petr Kmošek

Marketing pro personalisty? Jak na sociální sítě?

Přibližně každý čtvrtý personalista v Česku vyhledává potenciální zaměstnance na LinkedInu, případně Twitteru. Klasický způsob náboru zaměstnance, kdy je vystaven inzerát a čeká se na reakce uchazečů, se pomalu vytrácí.

Přečtěte si také: Personální marketing a strategie vašeho náboru
Marketing pro personalisty
Personalisté by si měli uvědomit,…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-na-socialni-site-pro-personalisty/?feed_id=24241&_unique_id=6227a89dbcfab

#Personálníagentura #Personálnímarketing
#HR #HRmarketing #HRspecialista #Marketingpropersonalisty #Prácepersonalisty #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek