Proč Employer Brand nebyl nikdy tak důležitý jako teď?

Mějte prosím trpělivost, bohužel nemáme dostatek personálu.

Bohužel z důvodu kapacity se vám nemůžeme plně věnovat.

Z personálních důvodů jsme část oddělení uzavřeli.
V poslední době jsem viděl více než jedno podobné sdělení, které tak trochu poukazuje na to, že se na trhu práce začíná odehrávat něco, co personalistům a lidem v náboru není v…

Celý článek: https://www.kmosek.com/proc-employer-brand-nebyl-nikdy-tak-dulezity-jako-ted/?feed_id=24114&_unique_id=6226561a6eff5

#Interimakrizovýmanagement #Personalistika #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#Employerbrand #EmployerBranding #Zaměstnaneckáznačka #Zaměstnavatelskáznačka #Značkazaměstnavatele

Autor: Petr Kmošek

Co je to Emoji/ Emodži marketing?

Obyčejný a nudný text, je již minulostí. Vizuální obsah je v lidském mozku zpracováván lépe a rychleji. Zpracujeme vizuální informace dokonce až 60,000x rychleji než je samotný text.
Emodži marketing
V počátcích internetu bylo psané slovo nejlepší metoda, jak upoutat pozornost návštěvníka, ale dnes jsme schopni zpracovat 5x více informací než pře…

Celý článek: https://www.kmosek.com/co-je-to-emoji-emodzi-marketing/?feed_id=23986&_unique_id=62250487aaa8c

#Personálnímarketing
#Emodžimarketing #HRmarketing #Marketing

Autor: Petr Kmošek

Outsourcing náboru zaměstnanců? Recruitment proces outsourcing je tady

Asi se někteří z vás setkáváte poprvé s termínem outsourcingu. Asi ještě novější pro vás bude služba, která již v západní části Evropy je dobře etablovaná. Služba se jmenuje ve zkratce RPO a znamená Recruitment proces outsourcing, tedy jakýsi outsourcing náboru zaměstnanců. Již wikipedie má své heslo na toto téma: Recruitment process outsourcing



Celý článek: https://www.kmosek.com/co-je-to-rpo-outsourcing-naboru-zamestnancu/?feed_id=23858&_unique_id=6223b0aa57af4

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálníagentura #Personálnímarketing
#Externínábor #Externínáborář #Outsourcingnáboruzaměstnanců #Outsourcingpersonalistiky #Recruitmentprocesoutsourcing #RPO

Autor: Petr Kmošek

10 tipů pro zajímavý obsahový marketing!

Představujeme pár tipů pro obsahový marketing.
Tipy pro obsahový marketing

Umístěte na web to, co Váš konkurent nemá. Zkuste infografiky, animace, interaktivní obsah, buďte orginální.
Obsah učiňte jednoduchý a čtivý.
Použijte své a originální fotografie.
Propojujte renomované a významné weby.
Zaměřte se na svou cílovou skupinu a t…

Celý článek: https://www.kmosek.com/10-tipu-pro-zajimavy-obsahovy-marketing/?feed_id=23728&_unique_id=62225f2029721

#Nezařazenéaostatnítémata #Personálníagentura #Personálnímarketing
#Grafika #Kariérnístránky #Obsahovýmarketing

Autor: Petr Kmošek

Kam všichni zmizeli? Všude chybí lidé

Dva roky otřesů na pracovních trzích udělaly své. Na všech kontinentech došlo na významnou dynamiku pracovní síly. Od vyhnutí se infekci, zotavení z nemoci, péčí o děti, řešení uzavření provozu nebo jeho významné omezení, nedostatečná podpora segmentů ze strany státu atd.

Tento šok v nabídce pracovních sil představuje obrovskou hrozbu a ke globá…

Celý článek: https://www.kmosek.com/kam-vsichni-zmizeli-vsude-chybi-lide/?feed_id=23598&_unique_id=622108047d317

#Personalistika #Personálníagentura #Personálnímarketing
#Budoucnosttrhupráce #Českýtrhpráce #trhpráce

Autor: Petr Kmošek

Proč je „Nejlepší náborová kampaň“ a „Nejlepší pracovní inzerát“ fake?

Rád bych vás upozornil na jedno zajímavé marketingové téma. „Nejlepší náborová kampaň“ a „Nejlepší pracovní inzerát“ neexistuje! Možná se zeptáte proč? Možná se zeptám já vás, co vás vede k vyhledávání toho slovního spojení? Hledáte snad inspiraci pro náborovou kampaň nebo pracovní inzerát.

Když si pečlivě pročtete, kdo toto označení použije a z…

Celý článek: https://www.kmosek.com/proc-je-nejlepsi-naborova-kampan-a-nejlepsi-pracovni-inzerat-fake/?feed_id=23465&_unique_id=621fb4a95a184

#Personálnímarketing
#FakeHRmarketing #Fakemarketing #Nejlepšínáborovákampaň #Nejlepšípracovníinzerát

Autor: Petr Kmošek

Šeptanda vládne HR marketingu. Co o vás říkají vaši zaměstnanci?

Nepochybně všichni víme, že to, co je podáno slovně je nejvlivnější formou sdělení a pokud se navíc týká značky zaměstnavatele má zásadní význam pro vnímání a rozhodování kandidáta. Lidé mnohem pravděpodobněji důvěřují doporučením přátel a známých než reklamním kampaním, pracovním bannerům anebo placeným PR článkům a zprávám. Ve věku sociálních méd…

Celý článek: https://www.kmosek.com/word-of-mouth-hr-marketing/?feed_id=23332&_unique_id=621e610e41641

#Personálnímarketing
#Firemníkomunikace #HRmarketing #Personálnímarketing #Wordofmouth #WordofMouthmarketing

Autor: Petr Kmošek

Mladí a nezaměstnaní. Nejvíce zasažená generace Z!

Pandemií bude bohužel nejvíce zasažena generace Z narozena v letech 1997 až 2009. Ovšem dopad této krize bude mít vliv i na další generace po nich, jako je generace Alfa narozena po roce 2010 a postupně i generace Beta narozena od roku 2025.
Generace Z
Ve věkovém rozmezí generace Z jsou celosvětově více než 2 miliardy lidí. Tito reprezentanti gen…

Celý článek: https://www.kmosek.com/mladi-a-nezamestnani-nejvice-zasazena-generace-z/?feed_id=23066&_unique_id=621bbe0e1ec65

#Management #Náboravýběrzaměstnanců #Osobnírozvoj #Personalistika #Personálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Jak generace sledují video obsah?

YouTube má dnes na celém světě více než jednu miliardu uživatelů a jejich divácké preference jsou značně odlišné. Portálu Influenster nám ukazuje, jak moc se liší preference generací, dle jejich věku.

Influenster provedl průzkum 8 500 uživatelů, aby zjistil, jaké mají zvyky při sledování videí.

Z průzkumu vyplynulo, že mladší generace tráví n…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-generace-sleduji-video-obsah/?feed_id=22933&_unique_id=621a6b93bf358

#Personálnímarketing
#GeneraceXYZ #Videoobsah #YouTube

Autor: Petr Kmošek

Kariérní stránky a jaké použít barvy?

Barvy jsou všude a my jsme jimi konfrontováni každý den, takže je samozřejmé, že na nás mají svůj vliv. Při tvorbě kariérní stránek sedíme a diskutujeme často nad použitím barev a barevných kombinací. Vybíráme to, co se pro danou firmu, její brand, hodnoty a kulturu hodí a co s ní koresponduje.
Kariérní stránky a barvy
Také jsme již zjistili, že …

Celý článek: https://www.kmosek.com/karierni-stranky-a-jake-pouzit-barvy/?feed_id=22800&_unique_id=621919cec2a69

#Personálnímarketing
#Kariérnístránka #Kariérnístránky

Autor: Petr Kmošek